Kompletné služby
- komplexná správa spoločnosti od založenia až po likvidáciu, k čomu využívame služby spolupracujúcich advokátskych kancelárii
- poskytovanie sídiel a zasadacích priestorov
- poradenstvo pri vstupe investora do podnikania
- poradenstvo pri predaji spoločnosti alebo alebo kúpe spoločnosti, novej alebo už podnikajúcej, analýza hospodárskeho stavu spoločnosti
- podnikateľské poradenstvo pri predaji a kúpe zahraničnej spoločnosti
- založenie zahraničnej spoločnosti
- transakčné poradenstvo
- optimalizácia a racionalizácia podnikateľských aktivít
- interná reorganizácia spoločnosti nástupníctvo spoločnosti
- správa spoločnosti


Prenájom virtuálnej kancelárie a sídla
Prenájom virtuálnej kancelárie a sídla je v súčasnosti veľmi obľúbenou službou, najmä medzi podnikateľmi, ktorí nemajú vlastnú nehnuteľnosť, často a veľa cestujú alebo pracujú z domu. Používa sa však aj pri snahe znížiť administratívne zaťaženie. V dnešnej modernej dobe už podnikatelia nie sú viazaní na jednu kanceláriu, kde sú nútení byť celý deň, a prenájom kancelárie im umožňuje väčšiu flexibilitu v podnikaní.
Sídlo je zákonnou povinnosťou každého podniku a ako také sa zapisuje do obchodného registra. Okrem tejto skutočnosti je adresa sídla pomerne dôležitá aj z pohľadu potenciálnych zákazníkov, ktorí sú otvorenejší spoločnostiam sídliacim na lukratívnych adresách.

Založenie, správa a likvidácia spoločností
Táto služba je určená pre našich klientov, ktorým sme založili alebo predali spoločnosť, ako aj pre existujúce spoločnosti.
Zmeny v spoločnosti je možné vykonávať aj na diaľku prostredníctvom e-mailovej a poštovej komunikácie
- Žiadosti o zápis spoločností a zmeny v obchodnom registri
- Usporiadanie valného zhromaždenia vrátane zápisnice z valného zhromaždenia
- Zabezpečenie zmien v spoločnostiach a ich zápis do registrov
- Zabezpečenie všetkých zákonných povinností v oblasti zhromažďovania listín
- Likvidácia spoločností, dobrovoľná aj povinná
- Konkurzné konanie (konkurz)
- Registrácia alebo výmaz nového akcionára
- Zápis alebo výmaz konateľa spoločnosti
- Zmena sídla spoločnosti
- Zmena názvu (spoločnosti)
- Registrácia alebo výmaz predmetu podnikania
- Zvýšenie alebo zníženie základného imania spoločnosti
- Doplnenie základného imania
Predaj ready made spoločností
Založenie novej spoločnosti je zdĺhavý proces, ktorý môže trvať niekoľko mesiacov, a preto sú dnes čoraz obľúbenejšie hotové spoločnosti. Ready made spoločnosť je spoločnosť, ktorá je založená na účely predaja konečnému zákazníkovi. Klienti sa stávajú vlastníkmi hneď po podpise zmluvy o prevode akcií alebo zmluvy o prevode obchodného podielu. Základné imanie ready-made spoločnosti je už splatené, a preto je možné začať podnikať takmer okamžite. Spoločnosť nemá žiadne kryté záväzky a dlhy a v minulosti nevykazovala žiadnu podnikateľskú činnosť.

Prevod firmy do zahraničia
Legislatíva EU umožňuje premiestnenie sídla obchodnej spoločnosti z jedného členského štátu do iného členského štátu.
Za pomoci našich zahraničných partnerov Vám premiestnime spoločnosť za hranice Slovenskej republiky a Vy môžete ďalej podnikať. Zabezpečíme Vám všetky potrebné náležitosti potrebné na premiestnenie
a) sídlo v inom členskom štáte EU,
b) účtovníctvo
c) otvorenie bankového účtu.)
POZOR : Upozorňujeme na to, že premiestnením spoločnosti do iného členského štátu Európskej únie spoločnosť nastane výmaz spoločnosti z Obchodného registra Slovenskej republiky !!!
Zmeny v spoločnosti je možné vykonávať aj na diaľku prostredníctvom e-mailovej a poštovej komunikácie
Vždy sa vám snažíme vyhovieť, aby ste nestrácali čas potrebnými krokmi. Sme schopní uskutočniť potrebné osobné stretnutia v našich aj vo vašich priestoroch.
AF BUSINESS, s.r.o.
Žatevná 12
Bratislava – Dúbravka 841 01
kontakt: +421 911 366 233
afbusiness@afbusiness.sk