Vyberte stránku

Kompletné služby

  • komplexná správa spoločnosti od založenia až po likvidáciu, k čomu využívame služby spolupracujúcich advokátskych kancelárii
  • poskytovanie sídiel a zasadacích priestorov
  • poradenstvo pri vstupe investora do podnikania
  • poradenstvo pri predaji spoločnosti alebo alebo kúpe spoločnosti, novej alebo už podnikajúcej, analýza hospodárskeho stavu spoločnosti
  • podnikateľské poradenstvo pri predaji a kúpe zahraničnej spoločnosti
  • založenie zahraničnej spoločnosti
  • transakčné poradenstvo
  • optimalizácia a racionalizácia podnikateľských aktivít
  • interná reorganizácia spoločnosti nástupníctvo spoločnosti
  • správa spoločnosti

Prenájom virtuálnej kancelárie a sídla

Prenájom virtuálnej kancelárie a sídla je v súčasnosti veľmi obľúbenou službou, najmä medzi podnikateľmi, ktorí nemajú vlastnú nehnuteľnosť, často a veľa cestujú alebo pracujú z domu. Používa sa však aj pri snahe znížiť administratívne zaťaženie. V dnešnej modernej dobe už podnikatelia nie sú viazaní na jednu kanceláriu, kde sú nútení byť celý deň, a prenájom kancelárie im umožňuje väčšiu flexibilitu v podnikaní.

Sídlo je zákonnou povinnosťou každého podniku a ako také sa zapisuje do obchodného registra. Okrem tejto skutočnosti je adresa sídla pomerne dôležitá aj z pohľadu potenciálnych zákazníkov, ktorí sú otvorenejší spoločnostiam sídliacim na lukratívnych adresách.

Založenie, správa a likvidácia spoločností

Táto služba je určená pre našich klientov, ktorým sme založili alebo predali spoločnosť, ako aj pre existujúce spoločnosti.

Zmeny v spoločnosti je možné vykonávať aj na diaľku prostredníctvom e-mailovej a poštovej komunikácie

  • Žiadosti o zápis spoločností a zmeny v obchodnom registri
  • Usporiadanie valného zhromaždenia vrátane zápisnice z valného zhromaždenia
  • Zabezpečenie zmien v spoločnostiach a ich zápis do registrov
  • Zabezpečenie všetkých zákonných povinností v oblasti zhromažďovania listín
  • Likvidácia spoločností, dobrovoľná aj povinná
  • Konkurzné konanie (konkurz)
  • Registrácia alebo výmaz nového akcionára
  • Zápis alebo výmaz konateľa spoločnosti
  • Zmena sídla spoločnosti
  • Zmena názvu (spoločnosti)
  • Registrácia alebo výmaz predmetu podnikania
  • Zvýšenie alebo zníženie základného imania spoločnosti
  • Doplnenie základného imania

Predaj ready made spoločností

Založenie novej spoločnosti je zdĺhavý proces, ktorý môže trvať niekoľko mesiacov, a preto sú dnes čoraz obľúbenejšie hotové spoločnosti. Ready made spoločnosť je spoločnosť, ktorá je založená na účely predaja konečnému zákazníkovi. Klienti sa stávajú vlastníkmi hneď po podpise zmluvy o prevode akcií alebo zmluvy o prevode obchodného podielu. Základné imanie ready-made spoločnosti je už splatené, a preto je možné začať podnikať takmer okamžite. Spoločnosť nemá žiadne kryté záväzky a dlhy a v minulosti nevykazovala žiadnu podnikateľskú činnosť.

Prevod firmy do zahraničia

Legislatíva EU umožňuje premiestnenie sídla obchodnej spoločnosti z jedného členského štátu do iného členského štátu.

Za pomoci našich zahraničných partnerov Vám premiestnime spoločnosť za hranice Slovenskej republiky a Vy môžete ďalej podnikať. Zabezpečíme Vám všetky potrebné náležitosti potrebné na premiestnenie

a) sídlo v inom členskom štáte EU,

b) účtovníctvo

c) otvorenie bankového účtu.)

POZOR : Upozorňujeme na to, že premiestnením spoločnosti do iného členského štátu Európskej únie spoločnosť nastane výmaz spoločnosti z Obchodného registra Slovenskej republiky !!!

Zmeny v spoločnosti je možné vykonávať aj na diaľku prostredníctvom e-mailovej a poštovej komunikácie

Vždy sa vám snažíme vyhovieť, aby ste nestrácali čas potrebnými krokmi. Sme schopní uskutočniť potrebné osobné stretnutia v našich aj vo vašich priestoroch.

AF BUSINESS, s.r.o.

Žatevná 12
Bratislava – Dúbravka 841 01

kontakt: +421 911 366 233
afbusiness@afbusiness.sk